SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS SOCIALINIŲ IŠMOKŲ SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
3.2. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų bendrąją darbo patirtį;
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, socialinės apsaugos sritį, socialines išmokas ir jais vadovautis;
3.4. mokėti dirbti kompiuterinėmis („Microsoft Office“ programomis) technologijomis ir kitomis informacinėmis technologijomis;
3.5. išmanyti ir savo darbe taikyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
3.6. mokėti bendrauti ir bendradarbiauti, maloniai ir operatyviai aptarnauti interesantus, greitai orientuotis situacijose;
3.7. gebėti savarankiškai organizuoti ir planuoti savo darbą, mokėti kaupti, analizuoti ir apibendrinti informaciją.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBOTOJO FUNKCIJOS
4.1. rengia Skyriaus dokumentacijos plano, registrų sąrašo ir papildymų projektus;
4.2. elektroninėje archyvų informacinėje sistemoje rengia nuolat saugomų bylų apyrašus ir jų tęsinius, naikinimo aktus;
4.3. rūpinasi Skyriaus archyve esančių dokumentų saugumu ir tvarka;
4.4. pasibaigus dokumentų saugojimo terminui, atrenka neturinčius vertės dokumentus, teikia pasiūlymus dėl jų naikinimo;
4.5. teikia pagalbą Skyriaus darbuotojams bylų sutvarkymo ir kitais dokumentų valdymo klausimais;
4.6. tvarko pagal kompetenciją priskirtas bylas ir registrus;
4.7. registruoja ir tvarko Skyriaus siunčiamuosius ir gautuosius dokumentus;
4.8. tvarko Skyriaus vedėjo įsakymus;
4.9. dirba su dokumentų valdymo sistema, socialinės paramos šeimai informacine sistema (SPIS), programa „Parama“;
4.10. informuoja Skyriaus interesantus apie priimtus sprendimus dėl socialinių išmokų ar kompensacijų, rengia pranešimus raštu;
4.11. informuoja Skyriaus vedėją apie telefonu ir kitomis ryšio priemonėmis gautą informaciją, pagal kompetenciją teikia informaciją telefonu paskambinusiems interesantams;
4.12. nukreipia interesantus pas atitinkamą Skyriaus specialistą jiems rūpimais klausimais;
4.13. pagal kompetenciją dalyvauja komisijų, darbo grupių darbe;
4.14.pavaduoja kitą socialinį darbuotoją jam nesant.