BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BENDROJO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
3. Dokumentų valdymas.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
4. Dokumentų valdymas.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
5. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
6. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
7. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
10. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
11. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
12. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
13. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
14. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
15. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
16. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
17. Rengia Savivaldybės administracijos vidaus administravimo ir specialiosios veiklos nuolat saugomų bei personalo valdymo ilgai saugomų bylų apyrašus bei teisės aktų nustatyta tvarka teikia juos derinti ir tvirtinti.
18. Derina savivaldybės biudžetinių įstaigų (išskyrus švietimo įstaigas) ir Savivaldybės kontroliuojamų viešųjų įstaigų, įmonių, kurių savininkė ar dalininkė yra Savivaldybė, dokumentų ir bylų apskaitos dokumentus, bylų apyrašų sąrašus teisės aktų nustatyta tvarka.
19. Rengia Bendrojo skyriaus kompetencijai priskirtų dokumentų naikinimo aktus ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia juos derinti ir tvirtinti.
20. Rengia Bendrojo skyriaus žinioje esančių dokumentų kopijas ir pažymas juridiniams faktams patvirtinti, jas registruoja; išduoda dokumentus iš saugyklų Savivaldybės administracijos darbuotojams jų atliekamoms funkcijoms vykdyti, juridiniams ir fiziniams asmenims susipažinti ar laikinai naudotis teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka.
21. Tvarko Savivaldybės administracijos teikiamų administracinių paslaugų aprašymus ir koordinuoja jų skelbimą savivaldybės interneto svetainėje.
22. Prireikus priima likviduojamų, likviduotų įmonių dokumentus, kurių saugojimo terminai nėra pasibaigę, toliau saugoti; atlieka likviduotų įmonių dokumentų restauravimą, vertės ekspertizę, teikia pasiūlymus dėl jų naikinimo.
23. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.2. studijų kryptis – sociologija;
24.3. studijų kryptis – viešasis administravimas;
arba:
24.4. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.5. darbo patirtis – dokumentų valdymo srities patirtis;
24.6. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
25. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
25.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
25.2. organizuotumas – 3;
25.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
25.4. analizė ir pagrindimas – 3;
25.5. komunikacija – 3.
26. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
26.1. informacijos valdymas – 3;
26.2. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.
27. Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. dokumentų valdymas – 3.