BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BUHALTERINĖS APSKAITOS SKYRIAUS IŠLAIDŲ APSKAITOS BUHALTERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Buhalterinės apskaitos skyriaus išlaidų apskaitos buhalteris (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas specialistų pareigybės grupei.
2. Pareigybės lygis – B.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį socialinių mokslų studijų srities vadybos ir verslo administravimo ar ekonomikos krypties išsilavinimą;
3.2. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos, finansų ar audito srityje;
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS) ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos tvarkymą, biudžeto sandarą, apskaitos ir kontrolės tvarką;
3.4. mokėti dirbti kompiuterinėmis („Microsoft Office“ programomis), buhalterinės apskaitos informacine sistema, naudotis kitomis informacinėmis technologijomis;
3.5. išmanyti ir savo darbe taikyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
3.6. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas;
3.7. būti pareigingas, dalykiškas, darbštus, gebantis bendrauti su įvairių socialinių grupių atstovais.
III SKYRIUS
FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. dirba buhalterinės apskaitos informacine sistema;
4.2. vykdo socialinių išmokų, pašalpų, paramos, šalpos išmokų ir kompensacijų sąnaudų priskaitymą;
4.3. tvarko kitų savivaldybių globos įstaigose gyvenančių biržų rajono savivaldybės gyventojų išlaikymo apskaitą;
4.4. vykdo sugrąžintų išmokų apskaitą;
4.5. vykdo socialinės paramos ir sveikatos apsaugos paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimo programą, susijusią su socialinių paslaugų plėtra, globos ir rūpybos įstaigų finansavimu;
4.6. vadovaudamasis pasirašytomis sutartimis nustatyta tvarka rengia ir teikia socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, socialinių paslaugų priežiūros departamentui ir kitoms institucijoms ataskaitas apie valstybės biudžeto lėšų panaudojimą;
4.7. vykdo priskirtų funkcijų einamąją kontrolę;
4.8. registruoja gautus dokumentus, rengia ataskaitas, susijusias su socialine parama, pašalpų, paramos, šalpos išmokų ir kompensacijų apskaita;
4.9. suveda ataskaitų duomenis, susijusius su socialinių išmokų administravimu į PAVIS (programų administravimo valdymo informacinę sistemą);
4.10. rengia paraiškas socialinių išmokų, kompensacijų mokėjimams iš savivaldybės biudžeto ir valstybės perduotų funkcijų savivaldybėms lėšų;
4.11. veda lėšų, skirtų nemokamam mokinių maitinimui bei mokymo reikmenims įsigyti ir jų administravimui, apskaitą, parengia apmokėjimo dokumentus, sudaro ataskaitas, planuoja šių lėšų poreikį;
4.12. vykdo nevyriausybinių organizacijų veiklos rėmimo programos apskaitą;
4.13. paruošia ir spausdina sąskaitų apyvartų žiniaraščius;
4.14. teikia informaciją, duomenis reikalingą finansinėms, statistinėms ir kitoms ataskaitoms rengti;
4.15. rengia ir pasirašo apskaitos registrus, patikrina jų atitikimą sąskaitų plano sąskaitoms;
4.16. užtikrina finansinių ir ūkinių operacijų teisėtumą, valstybės ir savivaldybės lėšų naudojimą įstatymų nustatyta tvarka, kad pagal gautus dokumentus būtų užregistruotos visos buhalterinės apskaitos operacijos, susijusios su vykdomomis funkcijomis. reikalauja iš atsakingų asmenų visų būtinų dokumentų, reikalingų ūkinių operacijų teisėtumui pagrįsti;
4.17. tinkamai saugo su vykdomomis funkcijomis susijusius buhalterinius dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir sutvarkytas laiku perduoda į archyvą;
4.18. pavaduoja kitą skyriaus darbuotoją jo nesant.