BENDROJO SKYRIAUS DOKUMENTŲ VALDYMO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Biržų rajono savivaldybės administracijos Bendrojo skyriaus dokumentų valdymo specialistas (toliau – darbuotojas) yra priskiriamas kvalifikuoto darbuotojo pareigybės grupei.
2. Pareigybės lygis – A2.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
3.2. turėti 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;
3.3. išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
3.4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu ir naudotis kitomis informacinėmis bei elektroninių ryšių technologijomis;
3.5. išmanyti Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos struktūrą ir kompetenciją, dokumentų judėjimo Savivaldybės administracijos padaliniuose tvarką;
3.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebėti savarankiškai organizuoti ir planuoti savo darbą;
3.7. gebėti bendrauti ir bendradarbiauti.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. tvarko korespondenciją, gautą iš Seimo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės, ministerijų, agentūrų, žinybų, kitų įstaigų, organizacijų, užtikrina šių dokumentų saugumą;
4.2. peržiūri gaunamą korespondenciją ir atlieka pirminį jos tvarkymą;
4.3. registruoja dokumentų valdymo sistemoje dokumentus, gautus paštu, elektroniniu paštu, e. pristatymu ir kitomis ryšio priemonėmis ir jų gavimo dieną perduoda Savivaldybės merui, Savivaldybės administracijos direktoriui susipažinti ir įrašyti rezoliucijas arba tiesiogiai darbuotojams pagal kompetenciją;
4.4. užtikrina, kad gauti dokumentai būtų priskirti bylai pagal dokumentacijos planą;
4.5. kontroliuoja pavedimų vykdymo terminus, stebi vykdymo eigą, teikia informaciją vykdytojams ir Savivaldybės vadovams;
4.6. įvykdžius dokumentų užduotis pagal dokumentacijos planą sudaro šių dokumentų bylas;
4.7. tikrina, ar siunčiami dokumentai tinkamai įforminti, registruoja ir paskirsto juos į bylas, išsiunčia adresatams;
4.8. grąžina ne pagal dokumentų rengimo ir įforminimo reikalavimus parengtus dokumentus rengėjams;
4.9. pagal dokumentacijos planą sudaro siunčiamos korespondencijos bylas;
4.10. prireikus persiunčia gautus ir siunčiamus dokumentus nurodytiems adresatams;
4.11. registruoja darbų ir paslaugų sutartis bei susitarimus ir sutartis Savivaldybės veiklos klausimais, perduoda jas vykdytojams;
4.12. Skyriaus vedėjo pavedimu rengia susijusių su tiesioginiu darbu dokumentų, raštų projektus;
4.13. praėjus vieneriems kalendoriniams metams nuo susirašinėjimo bylų užbaigimo, teisės aktų nustatyta tvarka atrenka iš jų nuolat saugomus dokumentus, sutvarko bylas ir perduoda jas Bendrojo skyriaus vyriausiajam specialistui;
4.14. teikia informaciją Savivaldybės administracijos specialistams ir kitų institucijų atstovams, besikreipiantiems dėl dokumentų;
4.15. užtikrina informacijos ir dokumentų, kuriais disponuoja ir / ar kurie yra darbo vietoje saugumą;
4.16. tvarko Savivaldybės mero ir administracijos direktoriaus sudarytų nuolatinių komisijų, patvirtintų aprašų ir taisyklių apskaitą;
4.17. dalyvauja rengiant Skyriaus veiklos ataskaitas, planus, pagal kompetenciją sistemina, analizuoja ir teikia informaciją, reikalingą Savivaldybės administracijos veiklos ataskaitų rinkiniui;
4.18. maketuoja Savivaldybės administracijos veiklos ataskaitų rinkinio projektą;
4.19. prireikus teikia duomenis į Viešosios informacijos rengėjų ir skleidėjų informacinę sistemą (VIRSIS).