Pradžia Biržų rajono savivaldybė
Pradžia

Apklausa apie gyventojų aptarnavimą 2024 metais

1. Ar Jūs pakankamai informuotas apie Savivaldybės darbo laiką?
Taip
58.54%

Ne
17.07%

Iš dalies
24.39%

Sunku pasakyti
0%

2. Ar Jums patogus Savivaldybėje nustatytas gyventojų priėmimo laikas?
Taip
46.34%

Ne
14.63%

Iš dalies
31.71%

Sunku pasakyti
7.32%

3. Ar Jums ilgai tenka laukti priėmimo?
Taip
21.95%

Ne
48.78%

Iš dalies
2.44%

Sunku pasakyti
26.83%

4. Ar aptarnaujantis valstybės tarnautojas Jus atidžiai išklauso?
Taip
43.9%

Ne
14.63%

Iš dalies
36.59%

Sunku pasakyti
4.88%

5. Ar aiškiai ir tiksliai atsakoma į Jūsų pateiktą klausimą?
Taip
41.46%

Ne
17.07%

Iš dalies
36.59%

Sunku pasakyti
4.88%

6. Ar mandagiai Jus aptarnauja?
Taip
48.78%

Ne
12.2%

Iš dalies
31.71%

Sunku pasakyti
7.32%

7. Ar Jums rūpimi klausimai išspręsti pakankamai kvalifikuotai?
Taip
43.9%

Ne
17.07%

Iš dalies
36.59%

Sunku pasakyti
2.44%

8. Ar Jus patenkino atsakymų į prašymus pateikimo terminai?
Taip
39.02%

Ne
26.83%

Iš dalies
29.27%

Sunku pasakyti
4.88%

9. Ar Jūs informuotas (-a) apie veiksmus, kurių Savivaldybė ėmėsi spręsdama Jūsų klausimus?
Taip
26.83%

Ne
29.27%

Iš dalies
36.59%

Sunku pasakyti
7.32%

10. Ar Jūs susidūrėte su korupcijos apraiškomis nagrinėjant Jūsų klausimą?
Taip
4.88%

Ne
75.61%

Iš dalies
12.2%

Sunku pasakyti
7.32%

11. Kaip dažnai naudojatės Savivaldybės administracijos skyrių ir seniūnijų teikiamomis paslaugomis?
Kartą per savaitę
2.44%

Kartą per mėnesį
29.27%

Kartą per pusmetį
36.59%

Kartą per metus
31.71%

12. Kokias aptarnavimo problemas pastebėjote Biržų rajono savivaldybėje?
Mandagumo stoka
15.87%

Specialistų kvalifikacijos stoka
9.52%

Vilkinamas dokumentų rengimas
20.63%

Neišsamiai informuojama
19.05%

Darbuotojo nesąžiningumas
3.17%

Kita
4.76%

Nepastebėjau
26.98%

13. Jei turite pastebėjimų ir/ ar pasiūlymų, kviečiame juos pateikti. Taip galėsime geriau suprasti Jūsų poreikius bei gerinti aptarnavimo ir paslaugų kokybę.