BIRŽŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS MOKYKLŲ ĮSIVERTINIMO IR PAŽANGOS DUOMENYS
Vadovaujantis Valstybinės švietimo 2013–2022 m. strategijos tikslu – įdiegti duomenų analize ir įsivertinimu grįstą švietimo kokybės kultūrą, užtikrinančią savivaldos, socialinės partnerystės ir vadovų lyderystės darną, trys Biržų rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklos Nacionalinei švietimo agentūrai pateikė 2019–2020 m. m. (2020m.) įsivertinimo ir pažangos duomenis.
Mokykla |
2020 m. (2019–2020 m. m.) tobulintos veiklos raktinis žodis |
Kokį poveikį mokinio brandai, pasiekimams ir pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas |
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas |
Biržų „Aušros“ pagrindinė mokykla |
Vertinimo įvairovė |
Padarė pažangą 10.13 proc. daugiau mokinių lyginant su 2019 m. Apklausoje tėvai ir mokiniai prie aukščiausių verčių priskiria teiginius: „Man svarbu mokytis“ - 3,5, „Mano pasiekimų vertinimas man yra aiškus“ - 3,4, „Mokykloje esame skatinami bendradarbiauti“ - 3,2. Trišalių pokalbių metu dauguma mokinių reflektavo savo mokymosi pažangą ir pasiekimus. |
Pažangumas -100 proc. Mokymosi kokybė pagerėjo 3,62 proc. (lyginant su 2019m.). Visuminio įsivertinimo metu 122 rodiklis vertinamas 3,7. Nėra skundų dėl pasiekimų vertinimo. Dauguma mokytojų naudoja skaitmeninius mokinių pasiekimų vertinimo įrankius. Metodikos grupės aptarė ir vertinimo normas papildė savaiminio mokymosi vertinimo kriterijais. Susitarta dėl vertinimo nuotolinio mokymo(si) metu. |
Biržų r. Vabalninko Balio Sruogos gimnazija |
Savivaldumas mokantis |
Dauguma mokinių suvokia, pripažįsta ir stengiasi spręsti mokymosi problemas patys. Gerėja asmeninės pažangos stebėjimas – tampa nuoseklesnis, mokiniai pradeda kaupti asmeninės pažangos įrodymus. Mokiniai reflektuodami individualią mokymosi patirtį, padeda mokytojams įvertinti mokymosi gilumą ir tinkamumą. |
Parašyta ir akredituota kvalifikacijos tobulinimo programa „Savivaldus mokymasis – mokymasis visam gyvenimui“. Įgyvendinami programos uždaviniai: didinti besimokančiojo gebėjimą atpažinti mokymosi poreikius; |
Biržų „Atžalyno“ pagrindinės mokyklos Pačeriaukštės Petro Poškaus pagrindinio ugdymo skyrius |
Savivaldumas mokantis |
Pamokų ir neformalaus švietimo metu mokiniai buvo skatinami savarankiškai ieškoti, rinkti ir apdoroti tikslingą informaciją, siejant ją su realiu gyvenimu. 30 procentų veiklų tai buvo įgyvendinta. 35 procentai apklaustų mokinių nurodė, kad informacijos ieškojimas, apdorojimas, pritaikymas buvo naudingas pamokose. Mokiniai įgavo didesnį pasitikėjimą savimi. |
Mokyklos bendras pažangumas pagerėjo 0,8%. Bendras mokyklos pažymio vidurkis, lyginant su 2018-2019 m. m., pakilo 0,28 balo. Apie 10% sumažėjo praleistų pamokų ir nepateisintų pamokų. Dauguma tėvų teigia, kad mokykla atsižvelgia į mokinio savitumą, moko vaikus bendradarbiauti, padėti vienas kitam, suprasti mokymosi svarbą gyvenime, mokykloje aptariamos mokymosi sėkmės. |
Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus informacija