- Struktūra ir kontaktai
- Meras
- Taryba
- Biržų rajono savivaldybės kolegija
- Administracijos direktorius
- Investiciniai projektai
-
Veiklos sritys
- Civilinė metrikacija
- Civilinė sauga
- Kapinių priežiūra
- Ekologija ir kraštovaizdis
- Kultūra
- Lygių galimybių įgyvendinimas
- Mobilizacija
- Nevyriausybinėms organizacijoms
- Namų renovavimas
- Paveldosauga
- Socialinė paslaugos
- Vaiko ir šeimos gerovė
- Strateginis planavimas ir turto valdymas
- Keleivių vežimo autobusais vietinio susisiekimo maršrutais organizavimas
- Sveikatos priežiūra
- Švietimas
- Teritorijų planavimas ir žemėtvarka
- Statyba ir infrastruktūra
- Atviri duomenys
- Teisinė pagalba
- Viešoji tvarka
- Užimtumo didinimas
- Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba
- Vietinės rinkliavos
- Žemės ūkis
- Informacija lengvai suprantama kalba
- Valstybinė kalba
- Miestai partneriai
- Administracinė informacija
- Teisinė informacija
- Kontrolės ir audito tarnyba
- Asmens duomenų apsauga
- Korupcijos prevencija
- Konsultavimasis su visuomene
- Pranešėjų apsauga
- Garbės piliečiai
Kokią informaciją galima rasti Biržų rajono savivaldybės internetiniame puslapyje?
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia: https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
Kas yra Biržų rajono savivaldybė? Biržų rajonas yra aplink Biržus, pavyzdžiui:
Biržų rajono savivaldybė yra įstaiga. Toliau Biržų rajono savivaldybę vadinsime Savivaldybe. Savivaldybė rūpinasi:
|
|
|
|
Kas yra parašyta Savivaldybės interneto puslapyje? Savivaldybė turi savo interneto puslapį. Jame yra daug informacijos. Savivaldybės interneto puslapyje yra parašyta apie:
|
|
Savivaldybės interneto puslapyje informacija yra parašyta keliomis kalbomis. Ji yra parašyta: |
|
Visa informacija interneto puslapyjeyra parašyta lietuvių kalba. |
|
Svarbiausia informacija yra parašyta ir anglų kalba. |
|
Jeigu interneto puslapyje norite pasirinkti kalbą, tai galite padaryti paspaudę mygtuką:
Tada pasirinksite lietuvių kalbą.
Tada pasirinksite anglų kalbą. |
|
Savivaldybės puslapyje informacija pateikiama ir lengvai suprantama kalba. |
|
Jeigu norite perskaityti informaciją, kuri yra parašyta lengvai suprantama kalba, Jūs galite tai padaryti. Tada Jums reikia paspausti mėlyną skaitančio žmogaus ženklą. Kai paspausite šį ženklą atsiras tekstų lengvai suprantama kalba. |
|
Internetinio puslapio viršuje galite rasti skyrių „Struktūra ir kontaktinė informacija“. Kai paspausite šiuos žodžius, surasite:
|
|
|
|
Kokie skyriai yra Savivaldybės interneto puslapyje? Interneto puslapyje yra daug skyrių. Pavyzdžiui, yra tokie skyriai: |
|
1. „Svarbi informacija“ Šiame skyriuje rasite informaciją apie žmonėms svarbiausiais naujienas, pavyzdžiui, kaip galime padėti Ukrainai. |
|
2. „Naujienos“ Šiame skyriuje yra informacija apie naujausius savivaldybės darbus. |
|
3. „Skelbimai“ Šiame skyriuje kitos Biržų rajono įstaigos gali parašyti svarbias žinutes ir pasiūlymus. Pavyzdžiui, Miškų urėdija kviečia Jus ateiti pasodinti medelių. |
|
4. „Renginiai“ Šiame skyriuje yra parašyta apie Biržų miesto ir rajono renginius. Pavyzdžiui, kalendoriuje galite paspausti kokią nors dieną, ir tada sužinosite, kokie renginiai vyks tą dieną. Pavyzdžiui, galite pasirinkti balandžio mėnesį ir paspausti skaičių 18. Tada Jūs sužinosite, kokie renginiai vyksta balandžio 18 dieną. Pavyzdžiui, balandžio 18 dieną Biržuose buvo galima nueiti į renginius:
|
|
5. „Veiklos sritys“ Šiame skyriuje yra parašyta:
|
|
6. „Noriu paklausti?“ Jeigu turite klausimą Savivaldybei, galite savo klausimą užduoti internetu.
|
|
|
|
Iliustracijų šaltiniai:
|
|
Teksto originalą parengė: Biržų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus vyriausioji specialistė (asmenų su negalia reikalų koordinatorė) Ilona Žvirgždienė Tekstą vertino: Birutė Pocevičiūtė Teksto vertinimą koordinavo: Paula Stašaitienė
|