- Struktūra ir kontaktai
- Meras
- Taryba
- Biržų rajono savivaldybės kolegija
- Administracijos direktorius
- Investiciniai projektai
-
Veiklos sritys
- Civilinė metrikacija
- Civilinė sauga
- Kapinių priežiūra
- Ekologija ir kraštovaizdis
- Kultūra
- Lygių galimybių įgyvendinimas
- Mobilizacija
- Nevyriausybinėms organizacijoms
- Namų renovavimas
- Paveldosauga
- Socialinės paslaugos
- Vaiko ir šeimos gerovė
- Strateginis planavimas ir turto valdymas
- Keleivių vežimo autobusais vietinio susisiekimo maršrutais organizavimas
- Sveikatos priežiūra
- Švietimas
- Teritorijų planavimas ir žemėtvarka
- Statyba ir infrastruktūra
- Atviri duomenys
- Teisinė pagalba
- Viešoji tvarka
- Užimtumo didinimas
- Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba
- Vietinės rinkliavos
- Žemės ūkis
- Informacija lengvai suprantama kalba
- Valstybinė kalba
- Miestai partneriai
- Administracinė informacija
- Teisinė informacija
- Kontrolės ir audito tarnyba
- Asmens duomenų apsauga
- Korupcijos prevencija
- Konsultavimasis su visuomene
- Pranešėjų apsauga
- Garbės piliečiai
- LR seimo narys
Susipažinkite su Biržų rajono savivaldybe
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
![]() |
Kas yra Biržų rajono savivaldybė? Biržų rajono savivaldybė yra įstaiga. Lietuvos miestai turi savivaldybes. Biržų rajono savivaldybė yra vieta, Savivaldybė yra įstaiga, kuri rūpinasi: |
|
|
![]() |
Ką daro Savivaldybė? Savivaldybė rūpinasi, kad žmonėms būtų gera gyventi Biržuose.
|
|
|
Savivaldybė ir jos darbuotojai yra atsakingi už: |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Laisvalaikis yra laisvas laikas, kai žmogui nereikia eiti į darbą ir jis gali veikti ką nori. Laisvalaikis yra, pavyzdžiui: |
|
![]() |
|
![]() |
|
Savivaldybės ir jos darbuotojai taip pat yra atsakingi: | |
![]() |
|
![]() |
Pavyzdžiui, galėtų susitikti miesto šventėje.
|
![]() |
Apie visus Savivaldybės darbus galite perskaityti internete. Jeigu norite apie tai perskaityti, spauskite ant mėlynos nuorodos https://www.birzai.lt/savivaldybe/administracijos-direktorius/direktoriaus-veiklos-ataskaita/486 Tada Jums atsidarys interneto puslapis. Jeigu reikia pagalbos, galite paprašyti:
|
![]() |
Kada savivaldybė gali Jums padėti? Savivaldybė gali Jums padėti, jeigu:
|
|
Kas yra skundas? Jeigu kažkas yra blogai, pavyzdžiui
Jūs galite parašyti skundą. Skundai mums padeda suprasti, kaip mes galime Jums padėti. Jei Savivaldybė kažką daro blogai, Jūs galite parašyti skundą. Kai Savivaldybė perskaitys skundą:
|
|
|
Kaip rašyti skundą Savivaldybei? |
|
![]() |
Jeigu norite apie skundą pranešti Savivaldybei, tai galite padaryti keliais būdais. Jūs galite: |
![]() |
Tada Jums reikia skambinti Savivaldybei. |
![]() |
Savivaldybės elektroninis paštas yra sav.administracija@birzai.lt |
![]() |
Ant laiško voko užrašykite:
Savivaldybės adresas yra |
|
|
![]() |
Ką Savivaldybės darbuotojai daro, kai gauna Jūsų skundą? Kai Savivaldybės darbuotojai gauna Jūsų skundą, Jie:
Pavyzdžiui, parašo Jums elektroninį laišką. |
![]() |
Kaip reikia rašyti skundą? Kai rašysite skundą, Jums reikės parašyti savo:
Ant skundo reikės uždėti ir savo parašą. Tada Savivaldybė žinos, kad skundą parašėte tikrai Jūs. |
|
|
![]() |
Kaip gauti pagalbą iš Savivaldybės? Jeigu norite gauti pagalbą
|
![]() |
Savivaldybės elektroninis paštas yra sav.administracija@birzai.lt |
![]() |
Savivaldybės adresas yra |
|
|
![]() |
Kada dirba Savivaldybė? Savivaldybė dirba:
Dieną prieš šventę Savivaldybė dirba 1 valanda trumpiau.
|
|
|
Teksto originalą parengė Biržų rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus, asmenų su negalia reikalų koordinatorė Ilona Žvirgždienė. Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Ilona Žvirgždienė Tekstą vertino: Birutė Pocevičiūtė Teksto vertinimą koordinavo: Paula Stašaitienė
Iliustracijų šaltiniai:
|